În perioada 01 – 05 iunie, casieriile agențiilor Vital și birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice vor fi închise. Marți 06 iunie 2023 se va relua programul normal de lucru al tuturor departamentelor din cadrul societății Vital S.A.
Utilizatorii care doresc să îşi achite facturile pentru serviciile de furnizare a apei potabile şi canalizare le aducem la cunoștință că factura de apă poate fi achitată on-line, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată. Mai multe detalii se găsesc AICI.
Apelurile către dispeceratul societății la numerele de telefon, 0262.215150, *1, *2, 0362.401052, 0372.752661 și 0262.212550 vor fi preluate fără întrerupere.
Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.