Prețul energiei nu va fi plafonat, a anunțat premierul Florin Cîțu după o întâlnire desfășurată la Guvern pe tema facturilor tot mai mari pe care românii trebuie să le achite. Și, în acest context, pentru că mulți dintre dumneavostră, telespectatorii Digi24, ne-au scris în legătură cu facturile mari primite în principal la energia electrică, jurnalistul Digi24 Cristina Sbîrn a pus pe hârtie variantele pe care le aveți la dispoziție în cazul în care vă aflați în această situație.
Dacă factura este mai mare ca urmare a scumpiri energiei electrice în baza unui contract pe care vi l-ați asumat și în baza unui consum real nu aveți ce să faceți, eventual puteți cere plată eșalonată a acesteia.
Dacă, în schimb, primiți o factură umflată ca urmare a faptului că furnizorul v-a estimat un consum cu mult peste ce aveați în mod normal, trebuie să luați legătura cu acesta și să înregistrați o plângere. El trebuie să vă răspundă în termen de 15 zile lucrătoare.
Citește continuarea pe digi24.ro