Consiliul Concurenței din România a adus o nouă îmbunătățire platformei online Monitorul Prețurilor, un instrument vital pentru consumatori în căutarea celor mai bune oferte. Recent, a fost introdusă o secțiune specială dedicată produselor cu adaos comercial plafonat, facilitând astfel accesul cetățenilor la informații esențiale privind prețurile.
Această inovație permite utilizatorilor să identifice rapid 41 de produse alese, care beneficiază de un adaos comercial limitat. Noua secțiune poate fi găsită pe pagina principală a categorie „Produse alimentare”, sub denumirea „Produse cu adaos plafonat”. Datorită acestei actualizări, consumatorii pot consulta prețurile practicate în diferite magazine, adaptate în funcție de criteriile personale de selecție, localizare și disponibilitate.
Platforma, accesibilă la nivel național prin intermediul site-ului www.monitorulpreturilor.info, este un instrument extrem de util pentru a face alegeri informate în momentul cumpărăturilor. Utilizatorii pot compara prețurile între diverse retaileri, având astfel ocazia de a economisi bani și de a se asigura că achiziționează produse la cele mai bune prețuri.
De asemenea, Consiliul Concurenței are în vedere extinderea funcționalităților platformei, printre care și actualizarea versiunii pentru dispozitive mobile, pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor din era digitală.