În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie 2021, accesul vizitatorilor în sediul Consiliului Județean Maramureș se va face în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1013 din 22 octombrie 2021 și Hotărârea 91 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență din 22 octombrie 2021.
Astfel, accesul în instituție se va face doar pe baza prezentării documentului de vaccinare, a documentului care atestă trecerea prin boală sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore, ori rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore. De asemenea, se vor respecta cu strictețe toate măsurile de protecție sanitară impuse.
Persoanele fizice sau juridice pot transmite documentații către Consiliului Județean Maramureș în format electronic, prin e-mail, la adresa office@cjmaramures.ro.
În ceea ce privește procedura de acordare a audiențelor cu președintele CJ Maramureș, Ionel Bogdan, acestea se vor desfășura în sistem online.