Prin utilizarea acestui site, ești de acord cu Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile.
Accepta
TV SIGHETTV SIGHETTV SIGHET
  • Acasa
  • Stiri
    • Administratie
    • Autoritati
    • Educatie
    • Sport
    • Servicii publice
    • Evenimente locale
  • Reportajul zilei
  • Emisiuni
    • Manifest
    • Lucruri, fapte și oameni de valoare
    • Zestrea Maramuresului
    • La casa cu voie bună
    • Portret de Candidat
  • Anunturi videotext
  • Contact
  • Salvate
Citesti: Comunicat de presă – Începerea proiectului „Job Marmația”
Distribuie
Notifiacari
Font ResizerAa
Font ResizerAa
TV SIGHETTV SIGHET
Search
  • Acasa
  • Stiri
    • Administratie
    • Autoritati
    • Educatie
    • Sport
    • Servicii publice
    • Evenimente locale
  • Reportajul zilei
  • Emisiuni
    • Manifest
    • Lucruri, fapte și oameni de valoare
    • Zestrea maramuresului
    • La casa cu voie bună
    • Portret de Candidat
  • Anunturi videotext
  • Contact
  • Salvate
Urmareste-ne
  • Termeni si conditii
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
TV SIGHET > Blog > Anunțuri videotext > Comunicat de presă – Începerea proiectului „Job Marmația”
Anunțuri videotext

Comunicat de presă – Începerea proiectului „Job Marmația”

TVSIGHET
TVSIGHET publicat ianuarie 6, 2023
Distribuie
15 Min de citit
Distribuie

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND ÎNCEPEREA PROIECTULUI

Job Marmația,

Cod proiect: NR:POCU/1080/3/16/157646 și Contract de finanțare: 20875/29.12.2022

S.C. JOB TRAINER MOTOC S.R.L, reprezentată legal prin Motoc Valeria  derulează începând cu data de 03.01.2023 proiectul Job Marmația, cod SMIS 2014+ 157646, proiect Fondul Social European prin Programul Capital Uman, în baza Contractului de finanțare: NR:POCU/1080/3/16/157646 din data de 29.12.2022 încheiat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene în calitate de AM, prin Organismul Intermediar Regional Nord-Vest pentru Programe Europene Capital Uman-Regiunea Nord -Vest.

            Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea nivelului de calificare pentru 210șomeri si persoane inactive, prin programe de formare continua corelate cu nevoile pieței muncii in regiunea Nord-VEST

Obiectivele specifice ale proiectului

OS1:

  • OS1. Creșterea interesului de participare la programe de FPC pentru 210 persoane participante la consiliere si sesiuni de promovare a FPC.

Acest obiectiv urmărește, prin consiliere si campanii de conștientizare, încurajarea si stimularea persoanelor din regiuni mai puțin dezvoltate, șomere sau inactive, cu nivel scăzut de educație, vârstnice sau cu dizabilități de a participa la formare profesionala continua pentru dezvoltarea carierei.Obiectivul OS1 va fi atins prin derularea următoareloractivități cu realizarea rezultatelor propuse conform descrierii acestora:

  • A1. Identificarea, recrutarea, înregistrarea si evidenta grupului țintă cu cele 2 subactivitati:
  • A1.1 Organizarea de campanii/actiuni de informare si constientizare pentru promovarea importantei formarii profesionale, participarii la programele de FPC si egalitate de sanse
  • A1.2 Identificarea, recrutarea, inregistrarea si evidenta grupului tinta cu cele 2 subactivitati
  • A2. Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocuparii – informare si consiliere profesionala si mediere.
  • OS 1 Contribuie la atingerea indicatorilor:
  • 4S8 – 210 persoane -Persoane care beneficiază de sprijin, din care:

4S8.1 – 210șomeri si inactivi

OS2:

  • OS2. Îmbunătățirea competentelor profesionale si transversale a 210 persoane din Grupul Țintă. Acest obiectiv urmărește acordarea de sprijin pentru 210 persoane din GT pentru dezvoltarea si actualizarea competentelor profesionale si nonprofesionale (transversale) prin participarea la diverse activități de formare de tipul programelor autorizate ANC si prin evaluarea si certificarea competențelor profesionale obținute pe alte cai decât cele formale. Toate tipurile de programe de formare derulate se vor finaliza cu o evaluare a competentelor dobândite si certificarea participanților.

OS2 va fi atins prin derularea următoareloractivități cu realizarea rezultatelor propuse conform descrierii acestora:

  • A3 Sprijin pentru participarea la programele de FPC prin masuri integrate si flexibile. Cu cele trei subactivitati:
  • Subactivitatea 3.1 – Organizare si furnizare programe de FPC autorizate
  • Subactivitatea 3.2 – Evaluarea si certificarea competențelor profesionale obținute pe alte cai decât cele formale
  • Subctivitatea 3.3 – Alte acțiuni inovative pentru creștereaparticipării la FPC si stimularea ocupării
  • OS 2 Contribuie la atingerea indicatorilor:
  • 4S6 – 175 persoane – Persoane care, la încetarea calității de participant, dobândesc o calificare/ 83,33% din țintă asumata a indicatorului de realizare 4S8 , din care:

4S6.1 – 175șomeri si inactivi

OS3:

  • OS3. Dezvoltarea carierei persoanelor din GT ca urmare a facilitării accesului si participării la acțiuni de sprijin personalizat, modele de formare flexibile, transfer de bune practici si resurse educaționale deschise.

Acest obiectiv urmăreșteîmbunătățireaocupăriiparticipanților si dezvoltarea carierei ca urmare a participării la programe de formare corelate cu piața muncii si la servicii personalizate de consiliere si mediere. Acest lucru va fi realizat pe 2 paliere: 1. dezvoltarea carierei pe durata participării la proiect prin sprijin personalizat pentru a-si găsi un loc de munca si 2. Accesul la informații si resurse educaționale deschise care sa stimuleze, dupăîncetareacalității de participant, participarea la formare continua si dorința de adaptare a competentelor la cerințelepieței muncii in continua schimbare.

OS3 va fi atins prin derularea următoareloractivități cu realizarea rezultatelor propuse conform descrierii acestora:

  • A2 – Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării – informare si consiliere profesionala si mediere
  • OS 3 Contribuie la atingerea indicatorilor:
  • 4S201 – 96 persoane – Persoane care primesc un loc de munca, inclusiv cele care desfășoară o activitate independent/ 45,71% din țintă asumata a indicatorului 4S8, din care:

4S201.1 – 96șomeri si inactivi

În cadrul proiectului vor fi implementate următoarele activități

  1. Subactivitatea 1.1. – Organizarea de campanii/acțiuni de informare si conștientizare pentru promovarea importantei formarii profesionale, participarii la programele de FPC, egalitate de șanse si nediscriminare

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1 metodologie de implementare al acestei activități (plan de comunicare aferent campaniei)
  • 300 materiale promoționalept GT
  • 300 materiale promoționalept angajatori
  • 2 conturi pe rețele de socializare (facebook si instagram)
  • Campanie web si social media pentru FPC si angajatori
  • 4 spoturi pentru campania de egalitate de sanse si nediscriminare
  • 1 Campanie social media de egalitate de sanse si nediscriminare in domeniile formarii si ocuparii
  • 12 evenimente de constientizare GT
  • 12 evenimente de constientizare a angajatorilor
  • 600 persoane participante la evenimente
  • 1 raport final privind implementarea acestei activitati
  • 1 plan de sustenabilitate in ceea ce priveste activitatea
  • Prezentele rezultate reprezinta beneficii reale pentru grupul tinta vizat, fiind corelate cu
  • activitatile in principal cu A1.2 si cu obiectivul specific OS1 al proiectului. Fiind avuta în vedere informarea corecta si facila cu privire la activitatile proiectului, publicul tinta va avea acces la materiale informative coerente din punct de vedere al identitatii vizuale, iar evenimentele vor avea un rol important in informarea GT cu privire la activitatile proiectului. Aceste rezultate vor contribui la indeplinirea obiectivului specific 1 si la atingerea indicatorului de realizare 4S8.
  • Subactivitatea 1.2 – Identificarea, recrutarea, înregistrarea si evidenta grupului țintă

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1 metodologie de identificare si selecției a grupului țintă
  • 210 persoane identificate si recrutate, din care:
  • 110 șomeri, din care 30 șomeri de lunga durata
  • 50 persoane inactive
  • 20 persoane vârstnice
  • 10 persoane cu dizabilități
  • 20 persoane cu nivel redus de educație
  • 210 dosare de candidatura complete primite
  • 1 lista de rezerva
  • Îmbunătățiri/ beneficii reale: recrutarea/ selectarea grupului țintă efectuata unitar si fără a face discriminare la nivelul grupului țintă, indiferent de sex, religie, etnie, domiciliu, va oferi oegalitate de șanse pentru persoanele din grupul țintă vizat de proiect.
  • Aceste rezultate vor contribui direct la îndeplinirea obiectivului specific OS1 si laatingerea indicatorului de realizare 4S8.
  • Subactivitatea 2.1 – Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocuparii – informare si consiliere profesionala si mediere

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1 metodologie de furnizare a serviciilor de informare si consiliere
  • 1 metodologie de furnizare a serviciilor de mediere pe piața muncii
  • 210 dosare de consiliere întocmite
  • 210 de recomandări privind traseul profesional, respectiv de participare la stagii de formare sau evaluare competente
  • 1 plan de sustenabilitate in ceea ce priveșteacțiunile de consiliere si mediere
  • 1 raport final privind implementarea acestei activități
  • 210 sesiuni de mediere individuala susținute
  • 210 persoane mediate
  • 210 planuri Individuale de mediere elaborate
  • 6 burse locuri de munca/ târguri de job-uri organizate
  • 96 persoane angajate
  • Prezentele rezultate reprezintăîmbunătățiri/ beneficii reale pentru grupul tinta si contribuie laatingerea indicatorului de rezultat 4S201 cu cel putin 96 persoane, si la îndeplinireaobiectivului specific 3.
  • Subactivitatea 3.1 – Organizare si furnizare programe de FPC autorizat

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1metodologie (plan) de implementare al acestei activități, însoțita de instrumente de lucru
  • 12 stagii de formare profesionala de nivel 2
  • 2 stagii de formare profesionala de inițiere
  • 200 persoane din GT participante la sesiunile de formare, dintre care 180 persoane participante la stagii nivel 2, dintre care 20 persoane participante la cursul de competențedigitale
  • 175 certificate de absolvire a unui stagiu de formare
  • 1 plan de sustenabilitate in ceea ce privește activitatea de formare profesionala
  • 1 raport final privind implementarea acestei activități
  • Prezentele rezultate reprezintaîmbunatatiri/ beneficii reale pentru grupul tinta si contribuie laatingerea indicatorului de rezultat 4S6 cu 175 de persoane calificate (83.3% din grupul tinta),prin indeplinirea obiectivului specific 2.
  • Subactivitatea 3.2 – Evaluarea si certificarea competenþelor profesionale obþinute pe alte cai decât cele formale

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1 metodologie (plan) de implementare al acestei activitati, insotita de instrumente de lucru
  • 30 persoane evaluate
  • 30 certificate de evaluare competențe
  • 1 plan de sustenabilitate in ceea ce privește activitatea de formare profesionala
  • 1 raport final privind implementarea acestei activități.
  • Subactivitatea 3.3 – Alte acțiuni inovative pentru creștereaparticipării la FPC si stimularea ocupării

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • 1 metodologie de implementare al acestei activități
  • Materiale informaționale
  • Materiale motivaționale
  • Materiale profesionale
  • 1 studiu legat de valorificarea beneficiilor tranziției ecologice – sprijinirea forței de munca în vederea obțineriicompetențelor necesare pentru a realiza tranziția dinspre sectoarele în declin către sectoarele în creștere, în cadrul economiei verzi
  • 1 Plan de sustenabilitate
  • 1 raport final privind implementarea acestei activități
  • Prezentele rezultate reprezintăîmbunătățiri/ beneficii reale pentru grupul țintă, dar si pentru instituții, alte structuri, angajatori din domeniu si contribuie la îndeplinirea obiectivului specific 2.
  • Subactivitatea A.4.1. Management

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • Nr. metodologie de management a proiectului= 1
  • Nr. plan de actiune elaborat =1
  • Nr. grafic de monitorizare elaborat=1
  • Nr. grafic de depunere a cererilor de rambursare=1
  • Nr. planificari periodice = 4
  • Nr. întâlniri de instruire si implicare a echipei de experti = 12
  • Nr. cereri de rambursare depuse= 4
  • Nr. rapoarte tehnico-financiare elaborate = 4
  • Nr. evidenta cheltuielilor elaborate =4
  • Nr. metodologie de monitorizare si prevenire a riscurilor=1
  • Nr. planuri de achizitie elaborate=1
  • Rezultate reprezintaîmbunatatiri / beneficii reale bine corelate cu act de management ptr administrarea si implementarea cu succes a CF prin administrarea adecvata a calitatii
  • materialelor livrate si controlul progresului înregistrat în cadrul activitatilor proiectului,
  • asigurarea disponibilitatiiexpertilor în cadrul proiectului, stabilirea si mentinerea unui plan deactivitate adecvat, precum si stabilirea si monitorizarea punctelor de control esentiale pentru desfasurareaactivitatilor, rezolvarea la timp a problemelor sau conflictelor ce pot interveni în implementare, raportarea eficienta si la timp. Un management corect si riguros al proiectuluiva conduce la indeplinirea tuturor obiectivelor specifice si la atingerea indicatorilor propusi.
  • Asigurarea unui nivel optim administrativ pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilorproiectului.
  • Subactivitatea A5.1. Decontare indirecte si informare proiect

Rezultatele implementării acestei activități vor fi:

  • Nr. comunicate / anunturi începere proiect = 1
  • Nr. comunicate/ anunturi încheiere proiect= 1
  • Nr. manual de identitate vizuala la nivel de proiect=1
  • Nr. afise = 10
  • Nr. banner/rollup = 1
  • Nr. pagini de facebook= 1
  • Nr sectiune website personalizate pt proiect= 1
  • Aceste rezultate sunt corelate cu toate activitatile proiectului, reprezentand maxim 15% din sumele angajate pentru costurile directe cu personalul care nu fac obiectul subcontractarii lanivelul Solicitantului. Indeplinirea indicatorilor si a obiectivelor proiectului sunt legate si de modul in care expertiiimplicati in implementare sunt sprijiniti de o echipa de suport eficienta.

Valoarea totală eligibilă a proiectului  este de  4,860,279.32 lei, din care asistența financiară nerambursabilă UE este de 4,617,214.11 lei. 

Data semnării contractului de finanțare este 29.12.2022, iar durata de implementare a proiectului este de 12  luni,  incepe cu data de03.01.2023, până în 31.12.2023.

Proiect Cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman

Numărul de referință al programului: 2014RO05M9OP001

Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți.

Obiectivul tematic 8: Promovarea unei ocupări sustenabile și de calitate a forței de muncă și sprijinirea mobilității forței de muncă.

Prioritatea de investiții 8.i: Accesul la locuri de muncă pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă și pentru persoanele inactive, inclusiv pentru șomerii de lungă durată și pentru persoanele cu șanse mici de angajare, inclusiv prin inițiative locale de angajare și sprijin pentru mobilitatea forței de muncă.

Obiectivul Specific 3.1: Creșterea ocupării șomerilor și a persoanelor inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanelor cu dizabilități, persoanelor cu nivel redus de educație.

Obiectivul Specific 3.4: Îmbunătățirea nivelului de competențe, inclusiv prin evaluarea și certificarea competențelor dobândite în sistem non-formal și informal al șomerilor și persoanelor inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanelor cu dizabilități, persoanelor cu nivel redus de educație.

Detalii suplimentarea puteți obține de la:

Nume persoană de contact: Motoc Valeria

Funcție: manager proiect

Telefon:  0262 315 796    Mobil: 0747088215                          

Email: jobtrainermotoc@yahoo.com

Adresa sediul în Sighetu Marmației, bld. Independentei, nr.29/25, sc.2, et.4,

Adresa punct de lucru în Sighetu Marmației, P-ța Libertății, Nr.24   

Ti-ar putea placea si

SC MECANICA SIGHET ANGAJEAZĂ!

Anunţ public privind emiterea deciziei etapei de încadrare a acordului de mediu pentru ”CONSTRUIRE CLĂDIRE NOUĂ ÎN VEDEREA RELOCĂRII UNOR ACTIVITĂȚI MEDICALE ÎN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMAȚIEI”

Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

SC Mecanica Sighet SA angajează!

SC MECANICA SIGHETU SA angajează presator la cald

Ad imageAd image
Distribuie acest articole
Facebook Twitter Copiaza link-ul Print
Distribuie
Articolul anterior 16 noi UAT-uri se alătură proiectului ADIGIDM de colectare din poartă în poartă
Urmatorul articol Vital: Întreruperi de apă pe două străzi din Sighet
Lasa un comentariu Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Stay Connected

13kFolloweriLike
11kSubscribersSubscribe

Latest News

VIDEO: Recomandările pompierilor pentru minivacanța de Rusalii
Autorități Stiri iunie 6, 2025
REPORTAJUL ZILEI: AVANSEAZĂ LUCRĂRILE LA BAZA SPORTIVĂ DIN SIGHETU MARMAȚIEI
Reportajul zilei iunie 6, 2025
Maramureșean depistat la volan cu permisul suspendat
Breaking News Stiri iunie 6, 2025
VIDEO: Admitere la Academia de Poliție ,, Alexandru Ioan Cuza” București
Autorități Stiri iunie 6, 2025

TV Sighet – „Televiziunea oraşului tău” înseamnă televiziunea 100% locală care emite 24 de ore din 24 pentru telespectatorul maramureşean. TV Sighet este singurul post de televiziune 100% sighetean, local, cu studio propriu în Sighetu Marmaţiei care difuzează programe locale, reportaje, talkshow-uri, ştiri, dedicaţii muzicale pe muzică nouă şi populară cu impact direct în zona de serviciu.

Contact

Strada Xenopol, Nr. 46, Sighetu Marmației 435500, Maramureș, România
+4 0784 227 977
contact@tvsighet.ro

TV SIGHET

  • Echipa Noastra
  • Alatura-te echipei
  • Sesizeaza TV Sighet
  • Stiri

Link-uri utile

  • Sighet FM
  • Primaria Sighet
  • Spital Sighet
  • Stiri
TV SIGHETTV SIGHET
Urmareste-ne
© 2024 TVSIGHET.RO | Creat de strategicweb.ro
  • Termeni si conditii
  • Politica de confidentialitate
  • Politica de cookies
  • Stiri
Welcome Back!

Sign in to your account

Inregistreaza-te Lost your password?