Societatea VITAL S.A. anunță utilizatorii că vineri, 29 iulie, începând cu ora 14.00, sistemul informatic care asigură funcționarea casieriilor va fi actualizat. Din acest motiv, casieriile S.C. VITAL S.A. vor fi închise la ora 14.00.
Utilizatorii care doresc să îşi achite facturile pentru serviciile de furnizare a apei potabile şi de canalizare, au următoarele modalitățile de plată :
- Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toţi utilizatorii care au cont pe portal. Plata se poate efectua cu ajutorul unui card bancar valid Visa sau Mastercard;
- Plata la comercianţii care au afişată sigla PayPoint sau un-doi, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită;
- Plata prin direct debit pentru clienţii care au cont bancar deschis la BCR, Raiffeisen Bank sau Banca Transilvania;
- Plata la ghişeele băncii Alpha Bank prin scanarea codului de bare de pe factură;
- Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită;
- Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii;
Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, utilizatorii au la dispoziție numerele de telefon de la dispecerat: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2.