Primăria Sighetu Marmației a început pregătirile pentru evenimentele de iarnă. Ținând cont că în perioada 1 – 24 decembrie 2025 în Parcul din centrul orașului va avea Târgul de Crăciun se vor pune la dispoziția producătorilor de pe raza orașului, un număr de 10 căsuțe din lemn pentru desfășurarea mai multor activități specifice evenimentului, precum comercializare produse alimentare dar și a celor nealimentare de tip christmas-market.
Cei interesați sunt invitați să depună până vineri 21 noiembrie 2025 ora 10:00, la Camera 18, sau prin e-mail la adresa locativ@primariasighet.ro , următoarele documente:
– certificat de înregistrare;
– certificat constatator cu codul CAEN, nu mai vechi de 30 de zile;
– aviz DSV pentru produsele alimentare;
– cerere, în care să se specifice activitățile ce urmează să se desfășoare în spațiul închiriat și produsele comercializate, date de contact (nr de telefon);
– copie carte de identitate a reprezentantului legal;
– fotografii cu produsele expuse la alte evenimente.
Administrația locală sigheteană menționează că această inițiativă vine ca o formulă de sprijin și încurajare pentru o activitate comercială locală, responsabilă și creativă, prin urmare vor avea prioritate producătorii din Sighetu Marmației și localitățile limitrofe.

