Luna august pune la încercare nervii șoferilor din Sighetu Marmației. Cei care vin în această perioadă cu mașina în oraș sunt nevoiți să stea minute bune în trafic din cauza blocajelor. Încă de dimineață se formează coloane de mașini la intrare în Sighet iar traficul se desfășoară cu dificultate toată ziua.
”Singura șansă, și bineînțeles că o avem în vedere cu partenerii noștri, Consiliul Județean, este construirea unei șosele de centură a municipiului Sighetu Marmației. De curând, mai exact în cursul anului trecut am primit finanțare prin Compania Națională de Investiții în ceea ce privește noul pod de legătură cu Ucraina, podul rutier pentru că în prezent avem doar acel pod pietonal care este folosit și rutier, nu știu cat va mai rezista, primind finanțarea pentru noul pod rutier peste Tisa am discutat cu președintele Consiliului Județean, și este și strategia lor de dezvoltare a municipiului Sighet și a județului, ca această șosea de centură să fie legată de podul respectiv. Podul este proiectat în zona Cămara și propune și varianta ocolitoare și în planul urbanistic general, expiră și acesta anul viitor și este o altă preocupare a noastră și în cursul acestui an am alocat în comun cu Consiliul Județean o sumă de bani necesară studiului de fezabilitate și pentru a proiecta culoarul pe care urmează să fie șoseaua de centură. Noi în Sighetu Marmației nu avem șosea de centură și s-a aglomerat traficul și după finalizarea tronsonului DN 19 care vine din Suceava deoarece este mult mai facil pentru cei care vin din Moldova, Suceava, Iași, Botoșani, care se deplasează în străinătate să tranziteze Prislopul și implicit Sighetu Marmației. Acesta este încă un motiv pentru care Sighetul se aglomerează în această perioadă”, a precizat Vasile Moldovan, primarul municipiului Sighetu Marmației.
Edilul local spune însă că nu crede că implementarea acestui proiect va fi posibilă în acest mandat, deși reprezentanții administrației județene au afirmat că șoseaua de centură în Sighetu Marmației va fi realizată în perioada următoare.